Skip to Content Contact Us
ציוד עזר לחריטה וחיתוך ומכונות לייצור חותמות

ציוד עזר לחריטה וחיתוך ומכונות לייצור חותמות

ציוד עזר לחריטה וחיתוך  – לחרוט בקלות

הצורך בחריטה בעולם המקצועי הוא רב והוא מיועד לשימושים שונים ומגוונים. לוחות החריטה מסופקים בדרך כלל במידות המותאמות למידות המכונה. עם זאת, במקרים רבים יש צורך בשימוש בלוחיות קטנות יותר או בביצוע עבודה מסוג מטריקס (חלוקת הלוח ליחידות קטנות יותר כשבכל יחידה טקסט דומה). כיום קיימות מכונות ממוחשבות ואיכותיות מאוד שעושות עבודה מדויקת הן בחריטה והן בחיתוך החומר למידה הנדרשת.

מפעלים ועסקים רבים מחזיקים כיום, ככלי עזר, גיליוטינה לחיתוך פלסטיק או מתכת לחיתוך הלוחיות למידה הרצויה, לאחר ביצוע החריטה. הגיליוטינה עובדת בצורה פשוטה מאוד ומפילה סכין משוננת וכבדה, על מנת להשיג חיתוך מהיר ואידיאלי. חשוב מאוד שהגיליוטינה תהיה מדויקת וחדה, ושתתאים מבחינת משקל לסוג החומר.

כלי עזר נוסף הוא המסור. מפעלים ועסקים גדולים רוכשים בדרך כלל לוחות שלמים. לעיתים נדרש חיתוך של החומר והתאמתו על ידי עיבודו לפני הכנסתו למכונה. לחיתוך לוחות בעובי משתנה ובמידות עד 120 ס"מ מומלץ להשתמש במסור. המסור מאפשר עבודה מהירה, פשוטה ומדויקת.

מכונות פופולאריות נוספות בתחום אלו מכונות לכרסום פאזות אשר מסוגלות לעבד לוחות בצורה מאוד מדויקת. המכונה מיועדת ליצירת שיפוע ואפקט ייחודי על לוחיות חריטה ושדרוג המוצר. באמצעותה ניתן לבצע חיתוך ושיוף בצורה מושלמת, וללא טעויות הפוגעות באיכות.

מכונות לייצור חותמות 

מכונות לייצור חותמות הן גם בעלות שימוש רב בעולם העסקי. אנשים זקוקים לחותמות לכל מיני מטרות, כולל אישור רשמי של מסמכים, או לשימוש של ראיית חשבון. החותמות חייבות להיות איכותיות ואותנטיות, ולכן יש לחרוט את הכיתוב בצורה טובה.

עולם החריטה והחיתוך הוא מגוון מאוד, ונוגע  לשימושים וחומרים רבים. עסק בתחום החריטה יכול להרחיב את מעגל השירותים ללקוח באמצעות שימוש במכונת הלייזר שברשותו לייצור חותמות.  באמצעות תוכנת הלייזר סטייל, המסופקת עם המכונה, ניתן לייבא בצורה פשוטה לוגואים ולעצב את החותמת ביעילות ובמהירות.

מעוניינים לרכוש גיליוטינה לחיתוך מתכת או פלסטיק, מסור או אולי מכונה לייצור חותמות? שמים דגש רב מאד על איכות גבוהה ועל שירות מקצועי? חברת גרבוגרף ישראל (טכנולוגיות) בע"מ היא הכתובת המתאימה לפנות אליה.

עוד כתבות קשורות

לכל הכתבות
Back top top