Skip to Content Contact Us
1440 630 Love

חיתוך מתכות במכונת חריטה

גרבוגרף מציגה פתרון מקצועי לחריטת שמות ואובייקטים בהתאמה אישית ובסדרות קטנות. מכונת M20 V3 שהושקה לאחרונה. המכונה מגיעה עם תוכנת הפעלה ידידותית בעברית מאפשרת עיצוב עצמאי וכן יבוא קבצים ממגוון רחב של תוכנות גרפיות, כפי שניתן לראות בסרטון. דרך עבודה זאת פותחת אפשרות לאינסוף עיצובים וכן קבלת קבצים מוכנים מהלקוח. אנו ממליצים להשתמש בשני סוגי קבצים DXF ו- DWG לקבלת תוצאות אופטימליות. ניתן להשתמש גם בקבצי PDF. עם זאת, הניסיון שלנו מראה כי המרת הקובץ פוגעת באיכות הווקטוריזציה של הקובץ. בשלב הבא נדרש להגדיר את הקובץ לביצוע – קביעת הפרמטרים בתוכנה כגון, מהירות, כיוון, עומק חריטה/חיתוך וכד'. קיימת אופציה לשימוש בפונקציה של לד אדום. פונקציה זאת מאפשרת לראות, לפני ביצוע החיתוך או החריטה, את המיקום שבו היא תבוצע ובכך למנוע טעויות ופחת של חומר. רק לאחר שווידאתם שהפרמטרים שהוזנו מתאימים, נשלח את הקובץ לביצוע.

חיתוך מתכות במכונת חריטה – איך להשתמש נכון?

השימוש במכונת החריטה על גבי משטח עבודה ישר. משטח פרספקס בעובי 3-5 מ"מ נותן את המענה הנכון. מומלץ להצמיד לגב המתכת שאותה חותכים לוח צבעוני כדי לאפשר למשתמש לוודא שהחיתוך בוצע במלואו. מקובל להשתמש בסכין חריטה 4.36 בביצוע חיתוך. חוד (רוחב) הסכין המתאים ביותר הוא 0.3 מ"מ והזווית 10°. כל ההגדרות של הפרמטרים בתוכנה הן פועל יוצא של הסכין בו משתמשים. שלושת הפרמטרים – עובי החומר, זווית הסכין ועובי חוד הסכין, משפיעים על תוצאת החיתוך. ככל שהסכין בזווית חדה יותר והחומר דק יותר כך התוצאה תתקבל עם פחות פאזה.
הערה: חשוב לקבע את החומר היטב לפרספקס. לייעוץ מקצועי בנושא ניתן לפנות אלינו.

זמן החיתוך בפועל תלוי בעובי החומר, במהירות שהוגדרה בתוכנה ובגודל האובייקט. מהירות העבודה ועומק כניסת הסכין לחומר, ניתנים לשינוי בכל שלב במהלך העבודה. ניתן לחתוך ללא קושי פליז/כסף/זהב עד עובי 1.5 מ"מ. העבודה עם מכונת החריטה מדגם M20 V3נותנת חיתוך מדויק, איכותי ומהיר. בנוסף ניתן לחרוט באמצעות המכונה על גבי תכשיטים מוכנים מראש או בייצור עצמי. מגוון רחב של אביזרים מאפשר חריטה על טבעות בהיקף החיצוני והפנימי וכן על צמידים. באמצעות תוסף תוכנה ייעודי וסכין יהלום ניתן לחרוט גם תמונות.
המכונה מדגם M20 V3 היא קומפקטית, חזקה ונוחה מאוד לתפעול.

חיתוך מתכות במכונת חריטה – היתרונות של מכונת M20 V3:

* מכונה מודולרית. ניתן להוסיף, בכל עת, אביזרים לחריטה על עטים, גביעים, טבעות וצמידים
* שפינדל 4.36 מ"מ. 20% יותר עוצמה בהשוואה לזה המותקן בסידרה הקודמת.
* העיצוב החדשני מאפשר לחרוט על אובייקטים גדולים יותר (בהשוואה לסדרה הישנה)
* מעבר פשוט ונוח בין אובייקטים בגדלים שונים
* החלפה קלה בין סכין חריטה לסכין יהלום

 

סרטון הדגמה

עוד כתבות קשורות

לכל הכתבות
Back top top