Skip to Content Contact Us
כיצד לבחור מכונת לייזר לחריטת שלטים?

כיצד לבחור מכונת לייזר לחריטת שלטים?

בשנים האחרונות יותר ויותר יצרני שילוט עוברים לעבודה עם מכונות לייזר. ניתן לסמן שילוט מפלסטיק דו שכבתי ואלומיניום צבוע מסוג אנודייז במהירות ובקלות יחסית במכונת לייזר מסוג CO2. מכונות אלו פופולריות במיוחד אצל יצרני שילוט ללוחות חשמל, יצרני שילוט למבנים אך גם לאלו המסמנים ישירות על מתנות, כלים וחפצי נוי (מזכוכית, עור, עץ, פלסטיק ועוד). היתרון של מכונות הלייזר הוא בשטח העבודה הגדול, העדר לכלוך ורמת רעש נמוכה. ניתן למקם את המכונה גם בסביבת משרדים מבלי שהיא תפריע למהלך העבודה השוטף.

איך בוחרים מכונת לייזר המתאימה לצורך?

מחיר מכונת הלייזר מהווה שיקול מרכזי ברכישת מכונה. עם זאת, מכונת לייזר במחיר זול לא תמיד מבטיחה שההשקעה תשתלם. ישנם גורמים נוספים שיש לקחת בחשבון.

ראשית, אמינות המכונה. ניתן למצוא מגוון גדול של מכונות. כיום אפשר לרכוש מכונה כזאת דרך האינטרנט. רכישה כזאת כרוכה בסיכון. כאשר אין מידע על היצרן או על טיב המכונה, ההשקעה יכולה לרדת לטמיון.

שנית, בטיחות המכונה. מכונת לייזר פולטת קרינה בזמן העבודה. מכונה שאינה מדרגת בטיחות CLASS 1 עלולה לגרום נזקים בריאותיים למפעיל. במכונה המוגדרת CLASS 1 המכונה תפסיק לעבוד ברגע שהדלת נפתחת ולא ניתן לעקוף מנגנון זה. מומלץ מאוד לבדוק את רמת הבטיחות של מכונת הלייזר בטרם הרכישה

פרמטר נוסף שחשוב לקחת בחשבון הוא תוכנת הפעלה למכונת לייזר. במרבית המכונות הקיימות בשוק תוכנת ההפעלה היא בשפה האנגלית. ברוב המוחלט של המקרים התוכנה לא בנויה לעבודה עם פונטים בעברית והדבר מקשה מאוד על התפעול. חשוב מאוד לבדוק האם הספק נותן תוכנה בעברית למכונת לייזר או לכל הפחות תוכנה שיודעת לקבל פונטים בעברית.

לא פחות חשוב הוא השירות למכונת לייזר. כאשר רוכשים מכונת לייזר באופן עצמאי אין לרוב שירות ותמיכה למכונה. ניתן לנצל את המכונה טוב יותר ולעבוד ביעילות גבוהה כאשר עוברים הדרכה מסודרת על המכונה וכאשר יש גב של ספק אשר נותן תמיכה באופן שוטף על ידי טכנאים מיומנים ומקצועיים.

הצוות המקצועי של גרבוגרף ישראל (טכנולוגיות) בע"מ עומד לרשותכם למידע נוסף על מגוון המכונות והמחירים. Gravograph.co.il

עוד כתבות קשורות

לכל הכתבות
Back top top