Skip to Content Contact Us
סימון בלייזר על חלקים במהירות וביעילות

סימון בלייזר על חלקים במהירות וביעילות

חב' גרבוטק (GRAVOTECH) פיתחה פיתרון ייחודי לסימון על חלקים שאינם בעלי צורה אחידה. הפיתרון מתאים גם לסימון על גופים גליליים או קמורים ללא צורך בצילינדר.

יתרונות סימון בלייזר:

ראשית נסביר על יתרונות ראש הסימון בלייזר FIBER מתוצרת גרבוטק.

ראש  הלייזר מיועד לסימון תעשייתי. בזכות המבנה המאסיבי, העוצמתי והאיכותי שלו ניתן לבצע סימונים מדויקים במהירות. בית האלומיניום יצוק הוא קשיח, מפחית רעידות ועמיד בפני זעזועים. דירוג ההגנה IP 54 של הראש מפחית את עלויות התחזוקה לטווח ארוך .פילטר אבק רשת מתכת המותקן  על המקור עוזר להגן על האלקטרוניקה ומקור הלייזר. המבנה הקומפקטי ומספר אופציות להגדרות תקשורת מבטיחות כי  תהליך ההתקנה  בקווי ייצור הוא פשוט. ראש סימון הלייזר מסוג FIBER  הוא הפיתרון המושלם למתכת ופלסטיק.

  • חריטת לייזר עמוקה קומפקטית

    העיצוב הכבד, המבוסס על מבנה אלומיניום יצוק, ורכיבים אופטיים איכותיים מבטיחים חוזק ותחזוקה נמוכה. בין אם משולב בפסי ייצור או בתא סגור כעמדת עבודה, התקנת ראש הלייזר קלה בכל מצבי ההרכבה. כיוון מקור הלייזר לגובה מבטיחה עבודה יעילה ומהירה.

  • לייזר תעשייתי

    ראש הלייזר המותאם לתת מענה על הצרכים של Industry 4.0 ,  יכול לעשות שימוש בפרוטוקולי רשת וfieldbus- רבים המאפשרים תאימות מלאה לכל מותגי ה PLC כדי להבטיח אינטגרציה מהירה וחסכונית.

  • פשטות תכנות

                כדי להקל ולהפחית את זמני התכנות של ה-PLC שלך, ראש הסימון בלייזר תואם למגוון רחב של

                פרוטוקולי תקשורת:                                          

  • Ethernet TCP/IP, RS232
  • Standard 8 I / 80
  • Dedicated I/O via DB-37

               ופרוטוקולי תקשורת תעשייתיים אופציונליים כגון  Profinet & Ethernet IP

  • סימון לייזר FIBER עוצמתי

    ראש סימון לייזר FIBER קיים במספר עוצמות –  30W, 20W ו.50W-לייזר FIBER בעוצמה של W20 מותאם לרוב היישומים לסימון משטחים 30W . הוא הפתרון לסימונים מהירים ובעלי ניגודיות גבוהה ו50W- הוא הפתרון המתאים ביותר לסימון עמוק.
    מחפשים סמן לייזר פשוט ובמחיר סביר למתכת ופלסטיק? דגם    Fibre Energy מכיל את כל תכונות הליבה הכרחי ליישומים בסיסיים.

  • תוכנת הפעלה מקצועית ונוחה לתפעול

               ראש סימון הלייזר מסופק עם תוכנת LASERTRACE. תוכנה זו פותחה על ידי Gravotech היא מכילה                                                                                     אפשרויות גרפיות רבות וכוללת את כל הפונקציות הדרושות לזיהוי ומעקב . ניתן לסמן בקלות את החלקים עם טקסט, מספרים סידוריים, סמלי לוגו. וכן ליצור קודים ייחודיים כמו Datamatrix , ברקודים, קודי QR, UID, GS1, ולהגדיר משתנים ייעודים ללקוח כגון , המונים וקודי המשמרת שלך . לאחר שידור הקבצים ליחידת הבקרה, מכונת הלייזר יכולה לפעול אוטומטית או להיות נשלטת על ידי PLC.

סימון לייזר על חלקים

סימון בלייזר – מודול D3

מודול D3 הוא פיתרון ייחודי מבית .Gravotech מודול זה מבטיח סימון לייזר מדויק ואחיד, לא משנה מה מבנה החלקים או מורכבות צורתם. פיתרון זה מאפשר  האינטגרציה פשוטה. אין צורך להתאים את מרחק העדשה.

בחרו את הפתרון הטוב ביותר בשוק 

– Focal 160 עד 30 מ"מ -/+

Focal 254 – עד 60 מ"מ -/+

מודול D3 מבטיח צימצום זמן מחזור הסימון . פחות מ–100ms לשינוי מרחק העדשה, מיקוד מיידי מחדש.

מערכת ייחודית זו מתאימה את עצמה למשטחי הסימון באופן מיידי ללא כל תנועה של ראש הלייזר. אין עיוות של הסימון. מתקבלת ניגודיות אחידה על כל שטח החריטה, ואפשרות לסימונים מרובים על חלק בודד בעל גבהים שונים.

מודול D3 מתאים אוטומטית את מרחק העדשה ללא כיול או זמן המתנה. הבטחה לסימון אופטימלי ללא קשר לשטיחות החלקים או לצורתם. טווח יוצא דופן של עד 120 מ"מ עבור שינוי גובה חלק לסימון של סוגים שונים של חלקים באותו קו. ניגודיות ועומק קבועים.

בשימוש עם תוכנת Lasertrace, מודול זה כולל מצלמת Cognex Insight עם תאורה, מיקוד אוטומטי ועדשת הגנה. יישום זה מאפשר קריאה מושלמת של כל קודי 1D ו- 2D-וביצוע המהלכים הבאים: אימות תוכן קוד דו מימדי ,  דירוג הקוד , פעולות טריגר, בחירת קבצים, דיאלוג עם הPLC- , הפעלת אזעקה,  דחיית חלקים פגומים.

ראש סימון לייזר FIBER בשילוב עם 3D Module הוא הפיתרון המושלם לסימון תעשייתי של חלקים מורכבים.

ההמלצה שלנו

חברת גרבוגרף משווקת מכונות מבית היוצר של חברת גרבוטק. 

  LW2 Touch היא עמדת עבודה קומפקטית המיועדת לסימון וחיתוך בלייזר. במכונה מותקן ראש לייזר מאחד מארבעת המקורות הבאים: Co2,Fiber, Hybrid, Green. סוג מקור הלייזר מותאם לצרכי הלקוח. מכונה זו נועדה לחסוף זמן ועלויות, ומתאימה לייצרו סדרתי. המכונה מיועדת ללקוחות הדורשים רמת גימור גבוהה מאד ואספקה מהירה.

למידע וייעוץ בבחירת הפיתרון המתאים עבורכם צרו עמנו קשר 

 

עוד כתבות קשורות

לכל הכתבות
Back top top