Skip to Content Contact Us
סימון וחריטה בלייזר על תכשיטים

סימון וחריטה בלייזר על תכשיטים

עבור תכשיטנים , מעצבי תכשיטים או קמעונאים, הבחירה לא תמיד קלה כאשר מתמודדים עם ריבוי הפתרונות לחריטת תכשיטים . בגרבוגרף, המומחיות והניסיון שלנו  אפשרו לנו לרכז את כל האלמנטים שיש לקחת בחשבון בבחירת מכונת חריטת התכשיטים המתאימה ביותר לצרכים שלך.

בין אם אתם רוצים לפתח את הרעיונות שלכם וליצור תכשיטים מקוריים, לבצע פרסונליזציה לתכשיטים ומתנות, להפחית את זמן הייצור  או לשדרג את הציוד,  לנו יש את הפתרון!

מכונות סימון וחריטה בלייזר על תכשיטים

עבור חריטת תכשיטים , ל-  Gravotech(לשעבר Gravograph ) יש 4 פתרונות ייעודיים, מכונות חריטה

M10 Jewel ו-M20 Jewel ומכונות לייזר –  , WeLase™ ו- LW2 Touch

מדריך זה סוקר את הקריטריונים השונים שיש לקחת בחשבון כדי לסייע לכם לבחור  את מכונת חריטת התכשיטים הטובה ביותר על בסיס: מידת מומחיות, תקציב, סוגי תכשיטים , סוגי חריטה, סביבת עבודה, טכנולוגיית המכונה ותוכנה .

מהי רמת המומחיות שלך?

השיקול הראשון בבחירת סוג מכונת חריטת התכשיטים המותאמת לצרכיכם הוא רמת הידע הנוכחית שלכם לגבי תהליכי חריטה ומכונות חריטה.

  • התעניינתם לאחרונה בחריטה או שאתם עוברים קבלן משנה?
    כדי לחסוך זמן ולהיות עצמאי בחריטת תכשיטים , חפש מכונת חריטת תכשיטים קלה לשימוש כמו M10 Jewel או מכונה רב-תכליתית כמו M20 Jewel 
  • האם אתם חורטים את התכשיטים שלכם ידנית ומעוניינים לחדש את הציוד שלכם?
    יש לך בחירה בין שני פתרונות, מכונות החריטה המכניות M10 Jewel ו-M20 Jewel המהירות ללמידה , או  , WeLase™מכונת חריטת לייזר לתכשיטים עם מהירות סימון גבוהה יותר .
  • האם כבר בבעלותכם מכונת חריטה בסכין או שאתם מעוניינים לשפר את קצב הייצור?
    מכונת סימון בלייזר לתכשיטים היא הפתרון האידיאלי למהירות, ייצור המוני ולהחזר גבוה יותר על ההשקעה. לכן אנו ממליצים על ה-WeLase™ או ה- LW2 Touch.

 

מהו התקציב העומד לרשותכם? 

  • ישנם סוגים רבים של מכונות חריטת תכשיטים עבור אינסוף אפשרויות ותקציבים. ההחזר המשוער על ההשקעה (ROI) הוא חלק מהקריטריונים לבחירת מכונת חריטת התכשיטים הטובה ביותר עבור הצרכים שלך.

    קריטריונים נוספים שיש לקחת בחשבון הם  נפח הייצור הנוכחי או העתידי , עלות החומרים המתכלים ועלות השימוש.

 

  • אם התקציב מוגבל , ייתכן שתעדיפו מכונת חריטה מכנית . אלו הן מכונות חריטת תכשיטים במחיר סביר והן הופכות לרווחיות מהר יותר ממכונת חריטה בלייזר.

    עם זאת, אם יש לך נפח גבוה של חריטה לייצר, מכונת לייזר תאפשר לך פרודוקטיביות יעילה יותר .

 

אז כמה עולה מכונת חריטת תכשיטים ? הנה סקירה כללית שתעזור לך להבין את העלויות השונות שיש לקחת בחשבון .

סוגי תכשיטים

ניתן למצוא סוגים שונים של מכונות חריטת תכשיטים בהתאם לצורה וסוג התכשיטים להתאמה אישית . אם יש לך קטלוג גדול של תכשיטים לחרוט, המכונה העתידית שלך תצטרך להיות תואמת לצורות ולגדלים השונים של התכשיטים שלך.
 

  • רוצים לחרוט רק תכשיטים גליליים כמו טבעות, טבעות נישואין או צמידים עגולים?

מכונת החריטה המכנית M10 Jewel מוקדשת רק לחריטת צמידים וטבעות. ה-M10 Jewel היא מכונת חריטת טבעת מבחוץ ומבפנים הודות למכשיר המסתובב המשולב שלה. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון שהמכונה מוגבלת ולא ניתן יהיה לעשות בה שימוש לחריטה על תכשיטים שטוחים.

M10 Jewel
M10 Jewel
  • רוצים לחרוט על תליונים, צמידים שטוחים וגם טבעות?

מכונת החריטה הסיבובית M20 Jewel ומכונת החריטה בלייזר WeLase™ הן מכונות מגוונות . ניתן לחרוט בהן גם תכשיטים גליליים כמו טבעות (בפנים ובחוץ), צמידים שטוחים ותכשיטים מעוגלים. 

M20 Jewel
M20 Jewel
  • רוצים לחרוט על חפצים גדולים יותר (כוסות מתכת, קופסאות שעונים וכד')?

באמצעות מכונת לייזר לתכשיטים כמו WeLase™ וה- LW2 , או מכונת החריטה  M20 Jewel יוכלו לחרוט חפצים גדולים יותר. המומחים של גרבוגרף יוכלו לסייע בבחירת המכונה המתאימה בהתאם לגודל המקסימלי של האובייקט שתרצו לחרוט עליו.

Welase
Welase

איזו טכנולוגיה מתאימה לכם יותר?

אסתטיקה ודיוק הם המפתח לחריטת תכשיטים . טבעות, תליונים, מדליות, שעונים, צמידים ותכשיטים אחרים ניתנים בקלות להתאמה אישית ולהפוך למתנות ייחודיות.

טכנולוגיות Gravotech מכסות את כל יישומי התכשיטים מחיתוך ועד חריטה של מתכות יקרות כמו גם חומר פלסטי ואורגני.

מכונות חריטה מכניות מייצרות גימור קרוב מאוד לחריטה הידנית המיומנת המשויכת באופן מסורתי לתכשיטים , בעוד שמערכות לייזר מאפשרות סימון עדין ומדויק להפליא.

Gravotech  מפתחת מכונות חריטה מכניות חדשניות כבר למעלה מ-80 שנה.

טכנולוגית החריטה מאפשרת ליצור סימון עדין ומדויק באמצעות כלי יהלום או לחרוט לעומק ולחתוך באמצעות כלי חיתוך קרביד. עם דיוק מכני של 0.1 מ"מ ומבנה בולם רעידות, המערכות שלנו מייצרות חריטה באיכות הגבוהה ביותר.

קלות השימוש היא בחזית עיצוב הציוד שלנו, עם תכונות כגון התאמת עומק חריטה אוטומטית, הדמיית לד אדום (לזיהוי מוקדם של אזור החריטה), ספריית הגדרות חריטה ועוד.

ככל שהצרכים שלך מתפתחים, הוסף אביזרים למכונה שלך לחריטה של טבעת וצמיד, עטים ופריטים גליליים אחרים ועוד.

מכונות לייזר גלוונומטריות הם הטכנולוגיה המהירה ביותר לתכשיטים התאמה אישית . עם גודל קרן לייזר של פחות מ- 50 מיקרומטר, ניתן להשיג פרטים מדהימים – במהירות האור. סימן קבוע ואלגנטי נוצר תוך שניות, מבלי להסיר חומר כלשהו.

חריטה בלייזר היא פעולה ללא מגע, ולכן לא מחייבת הידוק הפריט. בנוסף להגדלת הפרודוקטיביות, היא גם מאפשרת חריטה של כל גודל או צורה פריט, כולל העדין ביותר.

איזו תוכנה מתאימה לכם?

חברת Gravotech  מציעה מספר אופציות לתוכנה לחריטת תכשיטים. התוכנה שלנו מאפשרת לכם ליצור את הקובץ, להגדיר את פרמטרי המכונה ולהפעיל אותה. התוכנה מתאימה למכונות חריטת תכשיטים מכניות ומכונות לייזר. לבחירתכם שלוש אופציות לתוכנה לחריטה על תכשיטים:

  • ABC – כל שעליכם לעשות הוא לבחור את הטקסט, הלוגו, התוצאה הרצויה, ולחרוט אותו. אידיאלי למתחילים לעולם החריטה ולרוב צרכי החריטה בחנות.
  • Gravostyle ™ – פונקציות מתקדמות כמו חריטת תמונות, עריכת לוגו, כתב יד, חריטה בתלת ממד, שהתוכנה שלהן תאפשר לכם ליהנות מכל הפתרונות הטובים ביותר ולהציע אפשרויות מתקדמות מאוד.
  • 3DESIGN – תוכנת עיצוב תכשיטים בתלת ממד מכוונת במיוחד לתכשיטנים !
  • נרחיב על כל אחת מהתוכנות לחריטה על תכשיטים וההבדלים ביניהן 
  • תוכנת ABC היא תוכנת החריטה הפשוטה ביותר עבור מכונות לייזר ומכונות חריטה מכניות של Gravotech. ניתן לחרוט ב-3 שלבים פשוטים בלבד, ממחשב או טאבלט!
  • ממשק ויזואלי אינטואיטיבי
    ABC היא תוכנה קלה לשימוש שנוצרה עבור צורכי חריטה פשוטים. עצבו במהירות את עבודת החריטה ב-3 שלבים בלבד. מצב תצוגה מקדימה מאפשר  לבדוק את העיצוב לפני תחילת החריטה.
  • התאמה למכונות לייזר ומכונו חריטה
    תוכנת ABC תואמת למכונות החריטה שלנו מסדרת  M20 כמו גם למכונת הלייזר Welase שלנו. לתוכנה פונקציות ייעודיות זמינות למכונות לייזר ומכונות חריטה.  ניתן להשתמש באותה תוכנה בכל מכונות החריטה שלך
  • מתאימה לעסקים מתחילים
    הזנק את העסק שלך במהירות בעולם החריטה, גם אם אתה מתחיל. ABC מוכוונת לאפליקציות המתאימות לעסק מתחיל. הפשטות של ABC מתאימה עבור חריטה מהירה ושיפור חווית הלקוח בחנות שלך.

Gravostyle ™  תוכנת CAD/CAM ייחודית להפעלת מכונות חריטה של Gravotech. התוכנה היא תוכנה ייעודית שפותחה במיוחד למכונות מתוצרת Gravotech ומאפשרת גמישות תפעולית וביצועים גבוהים

  • תוכנה גרפית מקצועית שפותחה על ידי חרטים מומחים
    Gravostyle ™ היא תוכנת חיתוך וחריטה מקצועית המעמידה את מומחיות החריטה של Gravotech בהישג יד. התוכנה מציעה מגוון אפשרויות מתקדמות וחיסכון בזמן
  • Gravostyle ™: – תוכנה אחת למכונות שונות
    האם אתם  משתמשים ב-Gravostyle ™ במכונת החריטה, ומרחיבים את העסק שלך עם מכונת לייזר? אין צורך ללמוד כיצד להשתמש בתוכנת חריטה אחרת, עברו בלחיצת כפתור אחת כדי להגדיר חריטה בלייזר
  • תהליך חריטה שלם
    הניסיון הרב של Gravotech בייצור מכונות חריטה, מקנה הבנה מלאה של תהליך החריטה. Gravostyle ™ היא תוכנת CAD/CAM התואמת באופן מלא לכל הטכנולוגיות שלנו. האינטראקציה בין התוכנה למכונה מבטיחה ייעילות בעבודה ואיכות גבוה של התוצרים.

3DESIGN תוכנת CAD ללעיצוב תכשיטים בתלת מימד

תוכנת תלת מימד חדשנית לעיצוב תכשיטים שתצעיד את העסק שלך קדימה.

  • כלי עיצוב תכשיטים ייעודיים
    בתוכנה מגוון כלים ייעודיים לעיצוב תכשיטים המבטיחים נוחות בתפעול ויכולות גבוהות.
  • קל ללמוד, קל לשלוט

            תוכנת 3Design  חושבת כמו תכשיטן . אין צורך להיות מהנדס.ת כדי להשתמש בתוכנה.                        

            עצבו כמו האמנים שאתם

  • היסטוריה: ייעול זמן העיצוב
    עץ הבנייה הפרמטרי בתוך 3Design הוא גורם חיסכון גדול בזמן.

 

 בחירת התוכנה, כמו גם המכונה לעיצוב תכשיטים, תלויה בצרכים ובאופי השימוש במכונה. המומחים של גרבוגרף עומדים לרשותכם בייעוץ בנושא.

 

עוד כתבות קשורות

לכל הכתבות
Back top top