Skip to Content Contact Us
2023 סיכום תערוכת ניו טק

2023 סיכום תערוכת ניו טק

בחודש מאי השתתפנו בתערוכת ניו-טק. התערוכה, המתקיימת אחת לשנה, היא מהגדולות בתחום בארץ. השנה הציגו בתערוכה כ-150 חברות ממגוון תחומים, בין השאר משווקי מכונות ונותני שירותים לתעשיית האלקטרוניקה,  היי-טק פיתוח ועוד

גרבוגרף ישראל (טכנולוגיות) בלטה בתחום מכונות סימון, עקיבות וחיתוך בטכנולוגיות לייזר וחריטה. המכונות שהוצגו בתערוכה הן מתוצרת חברת GRAVOTECH צרפת. האיכות הצרפתית בולטת בגימור של המכונה, נוחות נתפעול ואיכות התוצאה. המכונות מתוצרת GRAVOTECH ידועות גם באמינותן ויכולת העבודה לאורך שנים רבות גם בהיקפי עבודה גדולים. האטרקציה בביתן היתה סדרת מכונות ה- WeLase. המכונה קומפקטית אך עוצמתית, מאפשרת קבלת תוצאות איכותיות בקצב עבודה מהיר. בסדרה 4 מקורות לייזר CO2,FIBER, HYBRID, GREEN

מקורות לייזר

תערוכת ניו טק

בעוד שמקורות לייזר מסוג CO2 ו- FIBER הם הידועים והפופולריים בשוק, מקורות מסוג HYBRID ו- GREEN מאפשרים להגיע לתוצאות מצוינות בחומרים מסוימים וכאשר נדרש סימון זעיר. מגוון כזה של טכנולוגיות לייזר מקנה למכונות להתמודד בצורה מקצועית עם כל משימה.

בתערוכה הוצגה גם מכונת לייזר מסוג GANTRY CO2. מדובר במכונה שולחנית אשר קרן הלייזר נעה על גבי גשר. בטכנולוגיה זאת ניתן לכסות שטח סימון בגודל שולחן העבודה של המכונה. בתערוכה ניתן היה להתרשם גם מהאופציה לעבודה עם צילינדר המאפשר סימון על גופים גליליים בהיקף האובייקט. הצילינדר קל להתקנה במכונה ומבטיח תוצאה איכות בזמן קצר.

בתערוכה הוצגה גם מכונת סימון בנקודות (DOT PEEN) מסדרת IMPACT במתאימה בעיקר לסימון על מתכות וכן מכונת חריטה מסדרת M20 V3, מכונה שולחנית וקומפקטית אך עוצמתית ומתאימה לסימון על פלסטיק ומתכות.

המפגש בתערוכה היווה הזדמנות למבקרים לבחון היתכנות למתן פיתרון לצורך ולהתניע פרוייקטים חדשים.

 

 

המכונות שהוצגו בתערוכה, קיימות דרך קבע בחדש התצוגה של גרבוגרף ישראל (טכנולוגיות) בראשון לציון. ניתן לתאם הדגמות ולהגיע עם דוגמאות על מנת לבחון את התוצאה המיטבית שניתן לקבל.

עוד כתבות קשורות

לכל הכתבות
Back top top