Skip to Content Contact Us
חריטה על תכשיטים – חריטת תמונות מדוייקת

חריטה על תכשיטים – חריטת תמונות מדוייקת

מכונות חריטה עברו דרך ארוכה מהכלים הידניים המסורתיים המשמשים לחריטת חפצים. כיום, טכנולוגיית חריטה מתקדמת מאפשרת לנו ליצור עיצובים מורכבים בדיוק ובמהירות מדהימים. טכנולוגיה זו יכולה לשמש למגוון מטרות כגון חריטת תמונות על תכשיטים, יצירת לוגואים מותאמים אישית או אפילו חריטה של דוגמאות מורכבות על חפצי מתכת.

מכונות חריטה הופכות יותר ויותר פופולריות בתעשיית יצור התכשיטים, מה שמאפשר לעסקים לייצר עיצובים מורכבים ואיכותיים בקצב מהיר הרבה יותר מאשר בעבר. עם הפיתוח של מכונות אלו, קל מתמיד להתאים מוצרים וליצור עיצובים אישיים ללקוחות. 

חריטת תמונות על תכשיטים – איך זה מתבצע?

מכונת חריטה מבצעת את עבודת החריטה באמצעות סכין אשר חורץ את החומר עליו עובדים בהתאם לגרפיקה שנבחרה. בחריטה על תכשיטים, מקובל להשתמש בסכין עם ראש יהלום. הסכין נותן תוצאה מדוייקת ואיכותית על גבי התכשיט. בעבר היו בשוק מכונות ידניות אשר היו מוגבלות והצריכו מאמץ מצד המפעיל המכונות הנמכרות כיום הינן מכונות ממוחשבות. העיצוב מתבצע ישירות על גבי תוכנת ההפעלה או באמצעות יבוא קבצים גרפיים. יכולות התוכנה, המסופקת עם המכונה, משפיעות על היכולת לעצב עיצובים מורכבים. 

חריטת תמונות על תכשיטים – המכונה המתאימה

 היכולת לחרוט תמונה על תכשיטים באיכות גבוהה ומרשימה תלויה הן בתוכנה והן במכונה. בתוכנת גרבוסטייל, המסופקת עם המכונות מתוצרת גרבוגרף ניתן להתקין תוסף לחריטת תמונות פוטוסטייל PHOTOSTYLE)). תוסף התוכנה מאפשר להמיר את התמונה המתקבלת מהלקוח לג'וב חריטה הנשלח למכונה. באמצעות חריטה עם סכין יהלום מתקבלת תוצאה איכותית ומרשימה.

המכונה המתאימה ביותר לביצוע עבודות כאלה היא המכונה מדגם M20 V3.  המכונה היא מכונת חריטה קטנה וקלה לניוד ומאידך מקצועית, בעלת יכולות ביצוע ברמה גבוהה ונוחה לתפעול. סדרת המכונות M20 של גרבוגרף מתאימה מאוד למעצבי תכשיטים המחפשים פיתרון מקצועי. 

לסדרה מספר יתרונות מרכזיים:

  1. ניתן לרכוש את הדגם הבסיסי ועם הזמן, בהתאם להתפתחות העסק, להוסיף אביזרים שיאפשרו חריטה על גופים גליליים כגון טבעות, צמידים, עטים, כוסות וכד' בקוטר של עד 80 מ"מ
  2. אופציה לתוסף צילינדר לעבודה עם גופים גליליים (צמידים, כוסות וכד') 
  3. מנוע שפינדל חזק, מקצר את זמן העבודה. ניתן לחתוך פליז עד עובי 1.5 מ"מ
  4. אופציה לתוספת כיסוי שקוף למכונה, להגנה לאורך זמן ושמירה על הבטיחות (המכונה נעצרת בפתיחת הדלת). מפחית את רמת הרעש בזמן עבודת המכונה. מתאים בעיקר לחנויות בהן המכונה מוצגת על הדלפק.
  5. Bluetooth מובנה במכונה. ניתנת להפעלה מרחוק ע"י PC או טאבלט ללא חיבור כבל
  6. מכונה קלה וניידת. משקל 12 ק"ג, גודל 34 X31X31 ס"מ. ניתנת להובלה ברכב פרטי. אופציה לרכישת תיבה להגנה על המכונה בזמן הניוד.

חריטה על שרשרת

חריטת תמונה על שרשרת עם מכונת M20 היא קלה. כל שעליך לעשות הוא למקם את השרשרת על החיבור הסיבובי של המכונה ולהשתמש בתוכנה המגיעה עם המכונה כדי לייבא את התמונה שברצונך לחרוט. טכנולוגיית החריטה החזקה של ה-M20 מבטיחה שאפילו העיצובים המורכבים ביותר ייחרטו בצורה מדויקת ויפה על פני השרשרת.

חריטה על צמיד

בעזרת מכונת ה-M20 ניתן לחרוט תמונות בקלות על צמיד ליצירת תכשיט ייחודי ומותאם אישית. שולחן החריטה השטוח המתכוונן של המכונה מקל על החזקת הצמיד במקומו בזמן חריטת העיצוב. ניתן להשתמש בתוכנה כדי להוסיף טקסט, לוגו וגרפיקה אחרת לצמיד כדי להפוך אותו ייחודי.

חריטת תמונה על תליון

חריטת תמונות על תליון עם מכונת M20 היא תהליך פשוט מאד. טכנולוגיית החריטה המדויקת של המכונה מבטיחה שהעיצוב שלך ייחרט עם כל הפרטים הנדרשים ובדיוק מדהים. החיבור הסיבובי של ה-M20 מאפשר לך לחרוט בקלות על החלק הקדמי, האחורי והצדדי של התליון, מה שמעניק לך שליטהנמלאה על התוצאה הסופית.

חריטה על תליון

המומחים של גרבוגרף ישמחו להתאים את המכונה האידיאלית עבורכם. ניתן גם לתאם הדגמה על התוכנה והמכונה. לפרטים צרו עמנו קשר.

 

עוד כתבות קשורות

לכל הכתבות
Back top top